27.09.16

Recenze: korektory


K mé osobě rozhodně patří svět kosmetiky a beauty produktů, proto bych tuto rubriku ráda zařadila i na tento web. Co si budeme povídat, k tomu abych vypadala alespoň trochu jako člověk, neděsící své okolí, mi opravdu nestačí pouhé pohlazení sluníčka. Navíc dekorativní produkty a kosmetika obecně je tak trochu mojí závislostí. Drahá kosmetika sice vypadá lákavě a vybízí k vyzkoušení, ale cena mě velmi rychle posune k dalšímu regálu. Kvalitu ale hledám neustále, sic v "levnější kosmetice". Pořád si myslím, že každá kosmetika, by měla vydržet to, co slibuje. Pokud takové produkty najdu, velmi ráda se s nimi tady podělím. A právě dnešek bych chtěla věnovat korektorům.
Každý by měl volit takové typy produktů, ve kterých se cítí dobře. Pro někoho to jsou neutrální oči, výrazné rty a pro jiné naprostá absence dekorativky (takovým lidem, teda závidím). A já absolutně nemůžu vystát makeupy. Může to být BB cream, hutný makeup nebo naopak makeup pouze na sjednocení pleti, ale stejně ho nesnesu. Bohužel bez úpravy tváře bych sice vypadala vhodně na haloween, ale rozhodně ne na každodenní pohyb mezi lidmi. Makeup jsem tedy nahradila korektorem, který používám hlavně na tmavé kruhy okolo očí, začervenalá místa a nějaké ty nedokonalosti, proto mé nároky co se týče korektorů jsou o něco vyšší.
(Je třeba zdůraznit, že moje pleť je poměrně suchá, proto produkty, které níže popisuji nemusí sedět každému.)
NYX HD concealer cache-cernes (odstín CW04 Beige) -159 Kč
Tenhle korektor mám za všech nejkratší dobu a musím říct, že mě uchvátil úplně nejvíc. Už mám třetí balení a musím říct, že ten korektor naprosto miluju. Ale postupně!
Hrozně ráda zkouším a hledám nové korektory, protože se mi někdy stává, že po nějaké době mi přestane korektor vyhovovat na vymezený čas (např. v zimě, létě, apod.). Proto když se na Smíchově otevřel nový NYX  s chutí jsem se tam zastavila právě pro tento korektor. Musím pochválit velkou škálu barev, které jsou na prodejně sice vždycky vyprodané, ale naštěstí je tu jejich eshop nebo douglas, kde se tato značka také prodává. A teď už k samotnému produktu.
Produkt má skvělou konzistenci není moc řídká ani naopak hutná, takže se s ním velmi dobře pracuje. Krytí je opravdu vysoké, používám pouze jednu vrstvu na začervenalá místa i pupínky. Na moje výrazné kruhy pod očima používám více vrstev z čehož vyplývá další jeho plus, a to, že se dá vrstvit.
Balení je fajn, líbí se mi, že narozdíl od jiných korektorů mi v lahvičce nezůstane tolik produktu. Upřímně jsem schopná vydolovat poslední kapičku všemi různými způsoby.
Korektor vypadá velmi přirozeně a jemně, krásně kryje a vydrží bez jakýchkoli oprav během dne. Ale nejsem si jistá jestli by vydržel den plus noc (např. na párty) bez menš úpravičky.

Catrice liquid camouflage 90 Kč
Myslím, že o tomhle korektoru už slyšelo mnoho z vás, ale i tak si zaslouží abych ho zmínila ještě jednou.
Catrice korektor má o trošku řidší konzistenci než ten od NYX a možná právě díky tomu kryje o trošku méně (přesto ale kryje úžasně). Ale opět se dá hezky vrstvit. Výdrž je podobná tomu od NYX možná malinko nižší. Co bych catrice ale vytkla je množství odstínů. Nabízí pouze 2 typy odstínů: 010 porcelain, 020 Beige. Zkoušela jsem oba odstíny a na zimu jsou super, ale na léto už jsou na mě hrozně světlé. Další věc: jsou neustále vyprodané. Obal opět neurazí, ale zdá se mi, že nechává dost produktu, ke kterému se už prostě nedostanete, navíc mi balení vydrží poměrně krátkou dobu. Pořád je to ale skvělý korektor za přívětivou cenu.


Catrice camouflage cream 70-90 Kč
Opět zmiňuji catrice camouflage, teď ovšem tu hutnější verzi. Tenhle korektor opravdu krásně kryje. Bohužel výdrž je o něco nižší. Není to žádná hrůza, nedokonalosti na pleti nemusím opravovat, ale pod očima se mi vytrácí rychleji. S čím mám ale problém je špatné vrstvení. Když dám více produktu začnou se mi na tváři dělat šupinky, když mám sušší pleť dělají se mi i při jedné vrstvě. Proto určitě doporučuji nějakou podkladovou bázi či krém. Balení se mi upřímně nelíbí, protože se do produktu dostává hodně špíny a bakterií, což mi připadá nehygienické. Co ale musím zdůraznit, je "nesmrtelnost" korektoru. Trvá opravdu dlouho než ho vypotřebujete ať ho  používáte jak chcete.  Bohužel pro moji pleť to není to pravé, ale věřím, že normální až trošku mastné bude vyhovovat mnohem lépe.

NYX dark circle concealer cache-cernes 159 Kč
Z toho důvodu, že jsem doufala, že NYXí verze korektoru v kalíšku, bude podobně na tom jak ta od catrice- tedy, že bude kvalitou podobná a produkt vydrží mnohem déle. Bohužel jsem se spletla. Korektor je strašně mazlavý a krytí také není žádná sláva, o výdrži už vůbec nemluvím. Z těchto důvodů jsem korektor poslala dál. Slečna má mastnou pleť a produkt jí překvapivě vyhovuje. Takže krásná ukázka toho jak je makeup individuální.
A to je pro tento článek všechno, protože už tak je šíleně dlouhý. Doufám, moje povídání bylo trochu užitečné a budu se těšit u dalšího článku.

4 komentáře:

  1. Z těch levnějších mam taky moc ráda ten od Nyx a Catrice ty tekuté :) Pod oční okolí jsou vázne super, ale balení mi vždy vydrží max. měsíc a půl. Jinak můžu doporučit korektor od MACu Pro Longwear ten mi vydrží dlouho a cenově to není tak hrozné :)
    Jinak mam zálusk na Nars a Too faced :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že mi balení vydrželo taky kolem měsíce a půl, ale zas si říkám, že cena není zas tak hrozná :)
      Na Nars se taky už delší dobu chystám, slyšela jsem na něj velkou chválu. A na ten od MACu se také s radostí mrknu :)

      Vymazat
  2. Moc pekný článok :) Catrice Liquid Camouflage používam dosť často a rada, no zalieza mi trochu do vrások. Nyx HD Concealer by som veľmi rada vyskúšala, takže pri najbližšej návšteve Douglas sa naň určite pozriem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nyx HD můžu vřele doporučit, určitě stojí za vyzkoušení. Má trošku jinou konzistenci než ten od catrice, takže by ti snad do vrásek zalézat neměl :)
      A moc děkuji za pochvalu :)

      Vymazat

Děkuji, že sis udělal/a čas na okomentování ❤.